Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

måndag 29 augusti 2011

Första dagen avklarad

Jaha, så nu var första dagen avklarad. En enda lektion hade jag dagen till ära. Contemporary med Ms Lee. Jag tror det kommer bli en underbar termin. Efter klass gick jag och Amanda (också svensk!) och köpte kurslitteraturen, en fin liten bok som heter "The Modern Dance". Hon manade oss att gå på audition till danskompaniet på skolan som ska sätta upp en modern föreställning i november, så man får väl ta och gå dit och se hur långt min vilja tar mig.

Imorgon väntar klasser i jazz och balett, även lite engelska ska jag läsa under lunchen i brist på annat att göra. Wish me luck!

KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar