Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

tisdag 16 augusti 2011

TwentyOne, Today!

BirthdayKid :)

Tårta!

Lycklig Emma

Nice location for my birthdayparty!
21 år gammal, TwentyOne years old, Today!

Dagen började klockan 00.00 med amerikansk fet kaka, paket och ljus. I bakgrunden sjöng Stevie Wonder Happy Birthday!! Mycket trevligt litet kalas med Cassandra och Mattias så där på nattkvisten. Efter att ha öppnat paketen och tryckt i oss amerikansk fet kaka (hahah) gick vi och la oss för att klockan 08.00 vakna och bege oss mot bussen. Bussen som skulle ta oss till Laguna beach för ännu mer kalas och strandpicknick.
Min fina pantertanter hade ordnat ett riktigt beachparty med smörgåstårta, vanlig tårta, frukt, dricka och SVENSKT kaffe (Gevalia). De hade dukat upp med ballonger, fin rosa duk och ja, dom sjöng till och med för mig. Solen sken på oss och jag vågade till och med doppa fötterna (och benen!!!) i havet för första gången sen vi kom hit! Mina fina föräldrar hade bett Gun köpa en termosmugg och malet kaffe från Starbucks till mig, underbar gåva! Jag kommer dricka kaffe som en drottning, OCH spara pengar! TACK Mamma och Pappa!
En finare utsikt på sin födelsedag och varmare väder går inte att önska sig, dagen har varit toppen! Laguna Beach- I will be back! 

Efter en lång bussresa hem igen är jag nu sliten och trött. Livet som 21 åring kan börja, jag känner mig lika ung som alltid! (trots att pantertanterna retade mig för mina rynkor och gråa hår!). 



KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar