Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

måndag 22 augusti 2011

Hollywood tonight!

Så fredagkvällen blev minst sagt oplanerad men väldigt rolig! Efter pizza och tv slänger vi på oss partykläderna och åker taxi till Marina Del Rey för en skön förfest hos Martina och gänget. Man måste ju ända fira att man fyllt 21 och detta firades alltså sedan med utgång på Tru i Hollywood. Härligt ställe, lagom intimt och mycket bra musik! Vi träffade lite promoters där som bjöd in oss på beachparty i Malibu och lite andra events, väldigt roligt, ska se om man orkar något sådant i veckan innan skolan börjar! Dom söker även dansare till deras nattklubbshow, ett jobb dom erbjöd mig, men jag är rädd att det är lite för mycket Burlesque för mig, trots att de har anställt en hiphop koreograf också.
MEN nu kommer det bästa, jag gjorde något man bara ser på film. En tjej, en kanonduktig ung tjej stod och dansade i en ring med hennes kompisar, och jag gick fram och ställde mig där och började härma henne. Av en ren händelse så klev jag in i ringen och skulle dansa med henne, men nej, jag drog igång en battle. Mot en grym dansare. Jag vann! (hahah). Jag pratade med henne sen och sa att jag tyckte hon var grym och strax innan vi gick hem blev jag inknuffad i ringen av min svenska vänner, och the battle was on again! 
En mycket rolig kväll, som slutade med taxi hem och många timmars sömn! 

Idag ska jag åka till skolan på Information Seminar, det ska bli intressant. Dom visar oss runt i skolan och pratar om viktiga saker (gissar jag!). Det är iallafall mandatory att gå. Så nu ska jag borsta tänderna och gå till bussen. 

Have a nice day!

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar