Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

torsdag 11 augusti 2011

Det stavas, I K E A !


Då var det alltså dags att känna doften av Sverige efter snart tre veckor i L.A, så vi drog till Ikea. En underbar eftermiddag och kväll med härliga svenska tjejer. Vi började med att trycka i oss köttbullar, lingon och sås. Sen tog vi oss varsin kundvagn och shoppade loss. Vårt hushåll har ju redan det mesta i porslin-och möbelväg så istället la jag pengar på lite hemtrevligt krafs. Ljus, gardiner, tyger, kuddar, klädställning och galgar. Även lite praktiska saker fick följa med hem, till exempel en hammare och spik. 
Nu börjar mitt sovrum se orientaliskt och riktigt mysigt ut. Känns bra att ha det mysigt, jag sover bättre då! 
Idag är det än så länge molnigt, men det brukar blåsa bort ganska kvickt, så då blir det poolhäng och en slappardag. Imorgon tar jag tag i det som MÅSTE göras! Men idag- semester! 

Enjoy Life, You only live once!
KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar