Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

söndag 14 augusti 2011

Two more days to go..

Musik är mycket viktigt när man lagar mat

Superkocken Emma lagar mat

Mattias är DJ och sjunger med ;)

Svensk mat ska det vara

Framför tv, såklart!
Om två dagar är det äntligen dags för min tjugoförsta födelsedag. Hemma hade det inte varit en stor sak. Men här?! Det är den största dagen i amerikanarnas liv nästan. Dagen då man lagligt får gå på klubben och köpa alkohol. Dagen jag i Sverige passerade för nästan ett år sedan.. men så fort man kommer hit är man på ruta ett igen, en barnrumpa i andras ögon. Jag känner mig dock vuxen, och ser mest fram emot dagen för formalitetens skull, att kunna säga att man är 21. 
Så nu längtar vi tills på tisdag! 


KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar