Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

fredag 19 augusti 2011

Party Rock Pump Up

Okej, så igår var jag och Cassandra på Party Rock Pump Up. Tvärs över gatan ligger Supergyms, ett ställe som erjuder fitness-dansklasser, vanliga dansklasser och träning så det står härliga till. Dit gick vi! Jag visste att det skulle vara jobbigt, men jag erkänner, konditionen har svikit mig lite under sommaren..och det var längesen jag kände mig så utmattad. Instruktören Shannon började med studs och hopp och fortsatte sedan med ännu mer hopp och studs. Efter det kom styrkan, sit-ups, benkickar, armhävningar osv osv... En väldigt vältränade ung kvinna! Det var väldigt skönt att slänga sig i poolen när man kom hem och ha maten framdukad på bordet, TACK Mattias!
Detta ställe har iallafall erbjudit mig jobb som dansinstruktör. Av en ren händelse började vi prata om att jag undervisat i Sverige och att jag var i L.A för att plugga dans, så dom frågade om jag kunde tänka mig jobba hos dom.. Lite roligt faktiskt! Jag sa att jag kunde tänka mig undervisa någon gång i veckan, eller hålla läger på loven osv.. Så vi får väl se, man kanske inte orkar, men det vore himla kul!

Idag är kroppen sliten och det gör ont att röra sig. Jag ska ta min bok och lägga mig i poolen och hoppas det går över, vilket träningsvärk alltid gör! I helgen blir det Hollywood, fira Emma 21 år, alltså Myself!

Måste säga att jag i onsdags var och köpte skor, ett par träningsskor för 130 kr och rosa flipflop som man tar på sig som en strumpa (se bilden nedan!) Tänkte köpa Nike Air först men om jag ska vara instruktör till fitnesspass är det bättre med lätta skor!:)

Glad, solbränd Emma i nya skor

Nya träningsskor

Några av skorna jag har med mig..

Rummet som snart är klart

Fotoväggen är inte kvar, ska göra om den när jag satt upp en hylla

Ganska mysigt ända..

Massa ballonger i vardagsrummet

Mästerkocken lagar mat


Jag dricker vin framför tv:n och firar min tjugoförsta födelsedag

Kortspel en onsdagnatt


Bör tilläggas att jag förlorar, ALLTID!




KÄRLEK!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar