Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

torsdag 4 augusti 2011

A P A R T M E N T



Efter mycket letande som lett till blåsor och sår på fötterna har jag nu funnit mitt nya hem. Lägenheten på tredje våningen med utsikt mot poolen är vår. Och imorgon, fredag, flyttar vi in!! Nackdelen med denna lägenhet är att den bara har en toalett, men fördelen är att den är mysig, möblerad, och går att hyra sex månader åt gången istället för tolv månader. Jag tror vi kommer trivas! 
Så imorgon går flyttlasset från Huntington Beach till Westwood Villas, West Los Angeles. Nära till allt! 
Nu ska vi packa ihop lite saker och sen spela rummikub. En underbar dag! 

KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar