Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

fredag 26 augusti 2011

Universal Studios



Så igår var det dags för ännu ett äventyr, och vi begav oss till Universal Studios Hollywood. En dag full med barnsligheter och en och annan karusell. Klockan 07 steg vi trötta upp, detta för att få ut så mycket som möjligt utav dagen. Klockan 08.32 hoppade vi på bussen mot Downtown, och mötte där upp Jenni. En fruktansvärt varm dag, en av de varmaste sen vi kom hit. Men ack så kul vi hade. För 77 dollar får du åka hur mycket du vill, och för ytterligare 25 dollar får du även äta hur mycket du vill, var du vill. Så självklart tryckte vi oss pizzaslicers och hamburgare m.m. Efter lunch kom även Amanda, Sanna och Malin till nöjesparken och vi begav oss då på Studio Tour, en lång tur genom filminspelningsplatser där dom just nu spelar in CSI och Desperate Housewives. Vi fick se var dom spelade in Bruce the almighty och andra bra filmer. En mycket häftig och varm tour. Efter många timmar tog vi sedan en taxi hem och jag hoppade in i duschen och skrubbade bort svettlukten. En helt klart varm dag, men som sagt, väldigt bra! Kvällen bjöd sedan på film och chill i soffan, med värkande fötter, knä och ryggar.

KÄRLEK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar