Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

söndag 7 augusti 2011

Life in America, whats not to love?!

Jag älskar U S A, och trots att jag alltid sagt att jag avskyr Los Angeles, så börjar jag trivas här också! Downtown L.A är fortfarande sunkigt och där vill jag inte vara för ofta! Men där vi bor, där är livet underbart. Vi har nära till allt från bank till Starbucks Coffee och klädaffärer. Jag känner mig som hemma. Jag trodde jag skulle längta hem mer än vad jag gör, och visst, jag saknar min älskade familj och mina fina vänner, men Växjö vill jag inte tillbaka till. Det finns ingenting för mig där. Jag vill syssla med dans, och möjligheterna finns här, precis där jag är. På tvärgatan finns tillochmed en dansstudio som verkar perfekt. Konkurrensen är hårdare, tuffare och svårare, men i Växjö syns man inte om man inte känner rätt människor inom rätt bransch. Här har jag chansen att börja om på nytt, knyta kontakter via skolan och nya bekantskaper. Växjö var inget för mig, det fanns ingen plats för mig där, här finns plats vill jag lova, frågan är bara var jag vill vara? Det ska jag ta och fundera på under min semester, så när skolan börjar den 29 augusti så vet jag var jag vill, och var jag ska. Då ska jag ge allt jag har och lite till! 

KÄRLEK !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar