Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

tisdag 23 augusti 2011

Santa Monica- helt okej!



Igår var det alltså dags för Information Seminar, en eftermiddag fullproppad med information. Öronen sved efteråt. De var inte bara positiv energi som spreds i konferensrummet när det började pratas om studenter som blivit arresterade för att de har misslyckat i klass, som har skrivit på fel papper, inte läst rätt kurser. Kändes väldigt jobbigt igår, men idag så har jag tagit nya tag och insett att bara skolan börjar så löser sig allt. Bara jag får dansa så kommer jag vara lycklig! 

Idag har jag och Mattias varit på äventyr vid piren i Santa Monica, spelat tivolispel och strosat runt. En välbehövlig skön dag, med glass och lite tittande i affärer. Kvällen spenderas nu framför tv:n med lite Beck. Har varit nere på vår kvarterskrog, Bubba Diego Mexican Food, och ätit Burritos. Så ikväll blir det glass, film och lite softande! 

Imorgon är en ny dag, fånga den!

KÄRLEK

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du har det toppen!

    Kramar Amanda
    http://samanda.myshowroom.se

    SvaraRadera