Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

fredag 12 augusti 2011

En helt vanlig dag..

Typisk lunch och kvällsmat en la casa de Sundberg y Åberg

OC, avsnitt 1 gjorde oss sällskap till lunch idag

Utsikten från köksbordet
En helt vanlig torsdag med skönt häng vid poolen. Har förgäves försökt få personalen på kontoret att ge oss vårt hyreskontrakt (som vi har skrivit under men INTE fått). Vi behöver detta papper för att kunna skriva över elen på oss. Men icke. Än så länge har vi gratis el, vilket är helt okej, men vill ändå ha det gjort så dom inte stämmer oss eller liknande.. Men imorgon ska jag tjata igen. Annars flyter livet på. Trivs mycket bra i lägenheten. Fullkomligt älskar sovrummet.
Vi lyxade till det med bio och thaimat idag. Vi såg Change-up, och den kan jag starkt rekommendera. Väldigt rolig. Ikväll har vi haft Movienight, ätit Marabou och druckit fläderblomsaft. MUMS MUMS!

Nu är klockan efter midnatt, vi närmar oss min 21 årsdag med stormsteg och jag längtar! Godnatt!
KÄRLEK



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar