Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

lördag 6 augusti 2011

Welcome Home!



Jag säger bara, välkommen hem! Nu känns allt så verkligt! Jag har amerikanskt telefonnummer och bankkonto. Jag bor i en lägenhet i L.A, och jag trivs mer och mer för var dag som går. 
Idag tog vi oss en välförtjänt sovmorgon, och resten av dagen har gått i mysighetens tecken. Mattias och jag begav oss på äventyr och hittade ett köpcenter T I O minuter från lägenheten, I LOVE IT! Där finns allt! Vi köpte lite t-shirts till Mattias och en cool mössa till mig. Alla som bor i Los Angeles har mössa, det spelar ingen roll att det är 30 + grader här. Sen spatserade vi och köpte tvättmedel (MÅSTE TVÄTTA!!!). Väl tillbaka i lägenheten svettiga och varma, hoppade vi i poolen innan vi gav oss iväg för att handla ännu lite mer.

Till kvällsmat denna lördagkväll blev det äggmacka och sallad med dressing. Till dessert serveras melon och Ben & Jerrys (endast $2,49).
Nu blir det LOST säsong 4, kanske lite popcorn till det?! 

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar