Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

söndag 28 augusti 2011

In i det sista



Vår inneboende Jenni och jag
Sommarens sista helg har passerat och imorgon börjar skolan. I fredags begav sig Mattias och jag på förfest i Marina Del Rey, mycket trevlig fest med mysiga människor. När vi sedan vaknade på lördagsmorgonen hade UCLA poolparty utanför oss, såg himla kul ut så en sån fest ska jag ordna. Dom spelade ölspel och allting, typisk fest. Kvällen bjöd sedan på god tacos och vin, som resulterade i förfest i vår lägenhet och sedan utgång i Hollywood för dom som orkade. Jag orkade inte. En bra kväll med härliga tjejer och Mattias. Nu har vi firat att skolan börjar imorgon med buller och ståhej, och jag känner mig redo att dansa imorgon. Första lektionen är Contemporary, kan bli intressant. 

I helgen har vi haft Jenni boende hos oss eftersom hon inte har en lägenhet än. Så soffan har varit ockuperad för första gången sen vi flyttade hit. I fem veckor har vi varit i USA nu, och veckorna går så fort. Jag saknar min familj och mina älskade vänner, men samtidigt trivs jag så bra här. Jag har hittat underbara umgängeskretsar att hänga i, jag har sol varje dag och jag får dansa alla dagar i veckan. Man kan inte klaga då! Så imorgon kör vi, all in! Jag är redo!

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar