Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

torsdag 8 september 2011

En torsdagkväll i L.A



Efter en lång och svettig torsdag, som innehållt en hel del dans, skyndade jag mig hem för att hoppa in i duschen. Sedan begav vi oss till Santa Monica Pier för en välförtjänt lunch/kvällsmat, underbart! Där fick vi se solen gå ner och njuta av lugnet som aldrig infinner sig i L.A annars.

Jenni, jag och Mattias gick sedan för att köpa glass på Ralphs och nu sitter vi här vid varsin dator och degar. Snart blir det film och sedan ska jag sova gott. Varenda cell, muskel och ben i kroppen värker. Mr. Owens var inte snäll idag heller på jazzklassen. Han gapar och skriker på folk och nästan piskar oss. Men man lär sig desto mer eftersom man har lite respekt för honom..jag vill inte att han ska skrika på mig! Så jag biter ihop och gör det jag ska!

Nu ska jag återgå till att inte göra någonting, massera mina fötter och kolla på en film!
Imorgon är en ny dag! Fånga den!

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar