Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

söndag 3 juli 2011

Semester

Semester Semester, underbara semester! Vi har passerat tre veckor, och fortsätter nedräkningen. 
Just nu är jag på semester på Hönö utanför Göteborg. En hel vecka med gemenskap, sol, beachvollyboll och bad. Det känns bra att ha en sån här vecka med familjen som bara handlar om att koppla av och njuta. 
Jag njuter till fullo. Jag gör ingenting jag inte måste. Det får vänta till nästa vecka. 
Det som är kvar att göra till min kommande avfärd är att packa, och leta lägenhet! Men det känns som att det är smartast att göra på plats. Jag har ju en hel del krav! Nära till skolan, gym, pool, diskmaskin, reception, tvättmaskin (helst), och så stor yta som möjligt till lägsta möjliga pris!
Men, nu är det dags att njuta av semestern ännu mer med en kopp te och en bra film på tv!

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar