Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

torsdag 28 juli 2011

2 8 J U L I

Dagarna går fort, snart har vi varit i U S A en vecka. För tillfället är vi i Huntington Beach hos Gun och Ernie.
Gun kom och hämtade oss på hotellet i tisdags och sen åkte vi på utflykt till Santa Monica. Skolan är precis som jag föreställt mig. Det första man ser är en stor cementklump, men när man kommer in på området är det fullt av palmer, fontäner, gröna gräsmattor och massa människor. 
Insidan på det jag sett hittills påminner om de skolor du ser på film. Inte något märkvärdigt men inte heller fult. 
Jag är inskriven på skolan nu iallafall och jag har sett området. Nu är vi på jakt efter en lägenhet och imorgon bär det av på jakt igen. Vi har hittat en som verkar kanon. Den har pool, gym, tennisbana, bastu och allt det där som man vill ha. Dock ligger den inte så nära havet men den ligger istället nära shoppingcenter och restauranger. Men vi får väl se vad vi tycker när vi ser den i verkligheten. 

Idag har vi varit på picknick på stranden, väldigt trevligt och mysigt. Jag älskar att man inte behöver ligga ute i solen och pressa hela dagarna utan solen kommer skina på oss varje dag, och man blir solbränd ändå. Hade det varit semester hade man legat ute varje chans man får men nu när man ska bo här så känner jag inte samma behov av det längre. Jag kommer ändå vara brunare än hela min familj vid jul ;)

Nu är det "So you think you can dance" på tv, så jag ska rikta min uppmärksamhet ditåt och säga: Vi ses snart! 
KÄRLEK !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar