Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

lördag 30 juli 2011

Huntington Beach

Igår åkte Mattias och jag på äventyr. Vi satte oss på en buss som gick norrut och hoppade av när vi kände för det. Sen gick vi en sväng, vilket var ett stort misstag, för temperaturen steg för varje kvarter vi lämnade bakom oss. Men vi kom tillslut fram till Bella Terra, ett mycket fint köpcenter, som ligger utomhus. Ni vet, man går runt under öppen himmel, och kliver in som vanligt i affären. 
Vi lyxade till det med en lunch på The Cheesecake factory. Mums, jag åt en god och STOR sallad, och Mattias testade en pizza. Båda mycket nöjda med sina val. Till detta fick man dricka huur mycket man ville. Och det kanske man hade gjort om man inte från början drack ur 0,7 l stora glas. 
Dagen fortsatte sedan i mysighetens tecken, med lite strosande i affärerna, smoothies på Jamba juice och sedan premiären av Crazy Stupid Love. Väldigt rolig film. Dock en riktig klyscha och riktig Hollywoodfilm med ett bra slut och så. Men jag gillade den. 
Därefter tog vi bussen söderut, och hemåt igen. Vi bor fortfarande hos Gun och Ernie på Egret Lane. 

Idag är det lördag, jag vill ha frukost,så jag ska snart gå upp och äta det. Sen blir det nog en relativt lugn dag med lite sol och en bra bok?




KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar