Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

tisdag 5 juli 2011

Livet i skärgården

Skriver från mitt rum i det underbara huset vid stranden på Hönö, en ö i Göteborgs skärgård. Sitter just nu och njuter av So You Think You Can Dance, och letar vidare efter lägenhet i Santa Monica. Det är jobbigt när man har så höga krav!
Idag har vi varit med och sprungit PULSlopppet på dryga 5 km, dock var det alldeles för varmt. Startskottet gick klockan 13.45, då solen står högst på himmelen och ja, man svettades därefter. Det var skönt med ett svalkande dopp i poolen efteråt.
Annars har dagen innefattat sol sol sol sol, och kroppen börjar få en fin brun färg. Nu ska jag rikta uppmärksamheten mot dansarna på tv:n och drömma mig bort till mitt kommande liv i Staterna!

Imorgon ska Familjen Sundberg inta Liseberg! Så se upp!

KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar