Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

onsdag 29 juni 2011

29 juni

Idag är en mycket speciell dag på alla sätt och vis, och det ska jag fira med att lägga mig i solen och njuta av ledigheten. 
Det är 3 veckor och 2 dagar kvar tills jag åker, kan det verkligen stämma? Det känns så märkligt att allt börjar dra ihop sig. På mitt rum står flyttkartonger, kläderna är sorterade till USA- EJ USA. 
Jag har börjat packningen redan nu för att ha koll på läget. På lördag åker jag och hela familjen till Göteborgs fina skärgård, till Hönö, och njuter av den svenska sommaren. En hel vecka blir jag borta, så när jag kommer hem är det plötsligt bara två veckor kvar. Därför börjar jag nu. Dessutom tycker jag att det är ganska roligt att flyttstäda och packa, det innebär att det händer på riktigt. Att jag inte drömmer det här. 
Tänkte lägga upp lite bilder på mitt blivande hem och mitt nuvarande kaosiga rum. Men det får vänta tills solen gått ner. Nu blir det svensk sommar när den är som bäst!

KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar