Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

måndag 20 juni 2011

En dålig dag blev en bättre dag!

Det har varit en jobbig dag, mycket stress och press. Huvudvärken har legat som ett tjockt täcke över hela huvudet och jag har haft svårt att andas. 
Jag mådde genast bättre när jag i eftermiddags lämnade Kulturama och arbetet med musikallägret, och gick til TICKET. Jag satte mig ner i en skön stol för att prata flygpriser med en kvinna som arbetar där och en timme senare gick jag hem med en flygbiljett i handen. Så nu är det klappat och klart! Den 23 juli lämnar jag Sverige, då hinner jag fira min brors 18 årsdag och vara med på släktkalaset, vilket gör min mamma glad! 
Det är fyra veckor kvar och jag känner verkligen att jag vill åka nu! Jag måste härifrån!
Men för att fortsätta min lilla berättelse så gick jag alltså något gladare hemåt, där något ännu roligare väntade. MITT VISUM!!! Lyckan är gjord! Alla papper är ifyllda, och nu kan jag egentligen bara vänta, och börja packa! 

Nu känns livet något enklare, dagen blev något bättre! 
Allt jag hade behövt nu är en kram..

KÄRLEK ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar