Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

torsdag 23 juni 2011

4 VECKOR!

Idag exakt är det 4 veckor tills jag åker, 4 VECKOR! Hur bara ska jag hinna med allt jag vill göra? 
Semester med familjen, umgås med mina vänner, packa?! Jag tar en dag i taget. Först kommer midsommarhelgen som ska spenderas i Halmstad med min underbar mormor, morfar och äldsta lillasystern. Jag ser fram emot en lugn helg, och lite kvalitetstid med de människor som betyder väldigt mycket för mig!
23 JULI bär det alltså av, det är Emmadagen, och planet lyfter från Kastrup tidigt på morgonen. 

4 veckor and counting. . . . 


KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar