Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

lördag 22 oktober 2011

O.C




Så igår begav jag mig söderut till Gun och Ernie för en välbehövlig återhämtning efter dansveckan! Det är underbart att komma iväg och vila, äta hemlagad god mat och bara vara. Idag har jag suttit i solen och läst min bok- One Day. Mycket bra bok, och en skön stund i solen! Sedan har jag och Gun varit i affären och jag har inhandlat lite nödvändigheter och en liten minimal godispåse. Efter att ha varit nästan helt utan socker i fyra veckor så har jag idag ätit lite, och det kändes bra! Kanske för att jag också varit ute på en lång powerwalk nere på stranden och då kan man unna sig godsaker. 
Jag har hunnit med att plugga idag också. Hemskt effektiv man är ändå! Imorgon ska jag bege mig till Los Angeles igen och göra mig redo inför ännu en skolvecka med mycket dans!

Vi hörs snart igen!
Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar