Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

söndag 16 oktober 2011

TOLV veckor har gått..



Nu har jag varit i Los Angeles i TOLV veckor. Om jag lyckats räkna rätt?! Tiden går rätt fort när man har saker att göra hela tiden. Skolan och dansen tar mycket tid. Helgerna går fort. Jag har vilat, tränat och partajat. Färgat Jennis hår också. Från blont till brunt. Ni ser resultatet ovan, vi är rätt nöjda! 
Lördagen bjöd på utgång-Supperclub, Hollywood. Kvällen till ära så hade vi fint Växjöbesök. Melissa, Julle och Josse åker jorden runt och stannade förbi Los Angeles. En rolig kväll, med mycket dans i mina nya höga skor. En rolig parantes är att jag träffade min danslärare i skolan på VONS (mataffären runt hörnet!). Kändes lustigt att hon bar på ett spädbarn. I skolan är hon strikt och väldigt tråkig. Nu hälsade hon glatt på mig och log tillochmed!!

I veckan nalkas tre midterms, två i modernklassen och en i jazzklassen. Men jag känner mig rätt lugn.  Jag ska läsa lite teori och öva inför det praktiska. Det ska nog gå bra! Nästa helg beger jag mig förmodligen till Huntington Beach för att besöka Gun och Ernie. Det ska bli skönt med lite avkoppling och hemlagad mat! 

Nu ska jag återgå till att göra ingenting och vila! Det är en perfekt söndagkväll för mig!
Idag är det tre veckor sedan Mattias åkte hem..jag saknar honom..

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar