Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

torsdag 13 oktober 2011

Hat-kärlek



Bilderna ovan är från dagens Run-through av föreställningen som har premiär om TRE veckor! Så nu övas det för fullt. Det gick relativt bra idag faktiskt men kroppen känner sig sliten. Kvällen ägnas därför åt film och Emma-egentid-mys. 
Vissa dagar så vill jag inget hellre än att åka hem till Sverige. Jag trivs inte i L.A. Inte i USA. Men vissa dagar när jag får vara mig själv i klassrummen, som idag, så tycker jag om det. Föreställningen och träningen inför den ger mig verkligen chans att vara den jag egentligen är. Man får vara sig själv. På klass så ska man passa in och vara som amerikanerna annars bryr sig ingen, inte ens läraren tittar åt ditt håll och det är ju fel. Eller?! Jag ska inte säga att allt är dåligt här. Det finns underbara dansare och koreografer och jag har verkligen chans att lära mig av de bästa! Vilket jag gör! Jag lyssnar till varenda ord lärarna säger till mig, allt för att utvecklas och bli bättre! 

Nu ska jag trycka i mig kolhydrater så mina muskler och min kropp byggs upp istället för slits isär. Sen är det dags för Footloose, från 80-talet. Imorgon har den nya premiär! Längtar!

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar