Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

torsdag 6 oktober 2011

Goda vänner en torsdagkväll..

Fyra dagars intensivt dansande (nästan) är nu över. Med en svullen fot är det nu dags för tre dagars ledighet. Det ska bli skönt! 
Veckan har gått fort. Vi övar för fullt inför Synapse, tre veckor kvar till föreställning! Galet!
Trots att min fot värkte idag så gav jag järnet på sista klassen. Jag tycker den gruppen är så tråkig. Människorna har ingen energi och alla tror sig vara något bättre än den som står jämte. Så idag blev jag arg, och körde min egna grej! Jag struntade i alla och bara körde,Emma-style! 

Kvällen har innehållit god hemlagad spagetthi och köttfärssås tillsammans med Jenni och Markus. Mycket trevligt med lite sällskap och kul att få fira ledigheten tillsammans med dom! 
Nu ska jag krypa ner under mitt lakan, sakna mitt duntäcke och sova gott! 

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar