Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

fredag 4 november 2011

Ursäkta


Dåligt med uppdatering de senaste veckorna. Sorry about that!
Livet har varit galet. Imorgon är det premiär för Synapse. Är inte nervös än dock. Idag har vi emergency rehearsal, precis som vi hade igår och alla andra dagar denna vecka. Det börjar kännas i kroppen. Mycket dans nu. Men jag tror att föreställningen kommer bli helt underbar. Många gripande berättelser och duktiga dansare som genomför styckena.

Förra veckan var en av de roligaste veckorna i mitt liv. Veckan jag kommer komma ihåg som G A L E N! Det började på söndagen när jag kom hem från Huntington beach. Växjötjejerna ville ut så jag ringde mina vänner i Hollywood och det bar av till MyPatio. Veckan bestod sedan av dans på Cathouse, Playhouse, Suppeclub och TRU. En galen vecka när jag fick dansa hela dagarna i skolan, och på kvällarna tog jag på mig mina converse och dansade lite till. UNDERBART! Halloween-helgen bestod av fester på TRU och Supperclub i snygga kostymer. Minnesvärd vecka!

I onsdags träffade jag och pratade med min första kändis, Mark Salling- Puck i Glee. Jag bad honom att flytta på sig för han stod i vägen, och sen pratade vi lite. Först efteråt kom jag på var jag hade sett honom, på tv! Pinsamt men ändå skönt att jag inte gjorde bort mig mer! 

Nu är det dags att äta frukost, och sen bär det av till skolan och ännu mer dans och träning. Imorgon smäller det! Im gonna make You proud! 

KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar