Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

lördag 12 november 2011

Ups




Jag blir allt sämre på att uppdatera. Dels för att dagarna flyter samman och jag gör saker hela tiden men också för att jag helt ärligt inte har så mycket att berätta. Livet rullar på och efter fyra månader här så börjar jag trivas. Det är på tiden. Jag har många fina nya vänner, amerikanska kompisar med bil som jag utnyttjar till fullo men dom är glada för det! Hahaha...jag dansar i skolan och lärarna ger mig bra kritik och säger att jag utvecklats. Det känns bra! 
Jag har också testat på utelivet i Los Angeles, och om man jämför med Växjö så får det helt klart godkänt. 
Nu har jag haft en underbar helg med mig själv. Tagit långa promenader på stranden i Santa Monica. Kollat på film. Lagat mat. Bara varit med Emma. Jag är ganska bra sällskap och jag känner mig utvilad. 
Om en vecka kommer Mattias hit, längtar som en tokstolle och sen om ytterligare fyra veckor kommer dom finaste människorna på jorden- Min familj! Som jag längtar efter dom. I tre underbara veckor ska jag få visa dom runt i mitt nya hemland och ta med dom på utflykter. Det ser jag verkligen fram emot och det är de som får mig att orka vissa dagar. Jag vet att vi alla ses snart! 

Nu blir det dags för Veggieplate- morötter,broccolli och ekologiska tortillachips med dipp. MUMS! 

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar