Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

tisdag 3 maj 2011

So much to do, and so litte time. . .

26 juli är datumet jag MÅSTE befinna mig i Los Angeles, för då ska jag gå på ett Informationseminarium, och få information om skolan, utbildningen och annat som kan vara bra att veta. En vecka innan detta informationsmöte måste jag ha besökt skolområdet och skrivit in mig på skolan.
Nu kan jag verkligen börja nedräkningen!
I söndags så skapade jag en profil på skolans hemsida, och då fick jag min skolmail och mitt skolid. Jag väntar nu på ett paket från skolan, som skeppas med FedEx. I detta paket finns de sista papprena jag behöver för att få mitt visum. Det pirrar lite i magen när jag tänker på det..
Drygt 10 veckor är det kvar, sen befinner jag mig i Los Angeles, USA.
Men innan dess har jag många saker som ska ordnas, och tiden bara rinner iväg.. Bäst att sätta igång!

KÄRLEK

1 kommentar: