Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

onsdag 18 maj 2011

Klockan tickar vidare

I måndags åkte jag till Malmö för att göra nivåtest i matematik och engelska. Gick över förväntan faktiskt och det känns bra. Att jag nu gjort dessa test innebär att jag kan skjuta upp min ankomst till LA med ungefär två veckor. Dock vet jag inte om jag vill det. Kan behöva lite semester innan kursstart den 28 augusti.
Enligt mitt I-20 måste jag befinna mig i USA innan den 20 juli, så min tanke är att göra det!
Igår bokade jag också mitt möte på ambassaden i Stockholm. Insåg att jag inte hann eller kunde åka nästa vecka då jag har mycket inför dansuppvisningen. Detta innebär att allt blir än mer stressigt, kommer åka till Stockholm i mitten av juni och då behöver jag få mitt visum ganska omgående för att kunna göra de sista innan resan. Tycker dansuppvisningen kom lite i vägen... men jag tar det lugnt, andas och tar en dag i taget!
Snart är det ändå dags! Med allt som är inplanerat innan avfärd så kan det vara sista gången man gör vissa saker, sista gången man träffar folk på ett tag. Känns konstigt! Men ni som känner mig väl vet att jag har bestämt mig, det finns ingen återvändo! Jag ska flytta! ÄNTLIGEN!

Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar