Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

tisdag 31 maj 2011

31 maj

Jag kan knappt fatta att om mindre än två månader kommer jag inte längre vara bosatt i Sverige. Jag kommer befinna mig på andra sidan jordklotet,ensam men stark. Jag är inte rädd för att vara ensam eller vara i ett land som är nästan helt främmande för mig. Jag har sedan länge bestämt mig för det här och jag är stolt över mig själv som tar steget att göra det på egen hand. För jag är inte så tokigt sällskap ändå!
När skolan väl startar kommer jag förhoppningsvis bekanta mig med andra människor och hitta vänner som delar min passion för dansen. Det känns som att det är nu eller aldrig! Jag har sedan gymnasiet mognat avsevärt och jag känner mig för första gången vuxen. Jag vet att denna upplevelse kommer lära mig mycket om livet och mig själv, och det kommer garanterat vara en upplevelse som jag har nytta av senare i livet.
Jag är inte rädd. JAG ÄR REDO !

KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar