Om mig

Mitt foto
Nya utmaningar, nya upplevelser, nya omgivningar. Jag prövar mina vingar och flyttar till andra sidan jordklotet för att dansa. Från och med juli bosätter jag mig i Los Angeles, The City of Angels.

måndag 9 maj 2011

Oj Oj Oj

Solen skiner, och jag sitter med min dator och fyller i information på nätet. När jag i julas bestämde mig för att börja plugga utomlands, i USA, hade jag inte en tanke på att det var så mycket som skulle göras innan. Men med en ordentlig checklist och bra koll så funkar det. Idag har jag fått min testtid i Malmö, så på måndag åker jag och gör ett engelska-och matteprov. Detta behövs då jag lånar pengar från CSN till utbildningen och Amerikanska staten kräver i princip att alla internationella studenter gör dessa test och sedan pluggar något utav ämnen under en termin. Så ja, det är bara att göra som man blir tillsagd!
Det känns dock helt okej, äntligen har jag nytta av min IB-examen!
Nä, nu måste jag fylla i en check till banken också och betala min SEVIS-avgift.
Kompis, det går bra nu!
KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar